2011. szeptember 22., csütörtök

Borsodnádasd-Ez bizony nem most volt !!!

.
Még augusztusban történt,hogy Marika és kedves családja meghívására egy nagyon kellemes hétvégét tölthettünk el itt e festői környezetben.Mi lányok Andi,Adél,Ági,Emese és Marika hímeztünk,kötöttünk,horgoltunk,míg a fiúk sárkányt eregettek,fényképeztek,beszélgettek.Ja persze és jókat ettünk-ittunk. :-) Vasárnap kisebb sétát tettünk a tó körül.illetve a párommal még bicikliztünk is.









Ezt a helyes macifej formára nyírt sövény-bokrot majdnem kihagytam.Az esti(akkor még 7 órakor bőven világos volt) sétánk során fotóztam.-sajna egy kicsit homályos-de azért mutatom:



Marikától,a házigazdánktól nagyon szép ajándékokat kaptunk.A kis kosárkát ő készítette.

Én pedig egy ollóőrt hímeztem a barátnőjeimnek ajándékba,amit kis csomagba rejtettem különböző színű DMC multicolor fonalak társaságával.Az ollóőr hátoldalára mindenkinek a monogramja került.

És vajon mit rejtett a csomag ?










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése