2011. július 29., péntek

Baby Powder - Tatty Teddy TT103

Néhány évvel ezelőtt elkezdtem azt az aranyos macikát és természetesen idáig gyarapította a félbehagyott munkáim sorát.Na de most!!! Nekilendültem és pikk-pakk befejeztem, kasíroztam és a Darvas képkeretezőnél megrendelt paszpartu+képkeretbe tettem.14ct-os fehér Aida-ra hímeztem az ajánlott Anchor fonalakkal.
Most már biztos,hogy nem Aida-ra hímezném.Nem is értem,hogy korábban hogy tudtam erre az anyagra hímezni !? A húgom kisfiának a 3.szülinapjára készült el. Féltem,hogy nem fog neki tetszeni,mert igazi kisfiú és mindene az autó és a vonat.

*****

I have started this lovely teddy a few years ago.Finally I finished and framed it in May.
I have stitched it on 14 count white Aida with Anchor threads.
This was a birthday present to my sister's little boy. He was 3 years old in May.
I do hope that he will like this lovely surprise. :-))))







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése